گروه نرم افزاری براتی

سئو سایت طراحی تخصصی سایت

گروه نرم افزاری براتی

سئو سایت طراحی تخصصی سایت

فروش انواع فیلتر شنی تا30درصد تخفیف قیمت خرید

مجموعه عظیم مشهد بخار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع فیلتر شنی را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های ساخت تجهیزات تاسیساتی تا 30% تخفیف ویژه و در اختیار خریداران قرار می دهد فروش استثنایی انواع فیلتر شنی فایبرگلاس - قیمت فیلتر شنی خانگی - کاتالوگ فیلتر شنی - طراحی فیلتر شنی - قیمت فیلتر شنی گالوانیزه - قیمت فیلتر شنی فلزی - لیست قیمت فیلتر شنی تخصص مجموعه بزرگ مشهد بخار می باشد.
مشهد بخار هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در ساخت تجهیزات تاسیساتی و به طور خاص متنوع ترین فیلتر شنی فایبرگلاس - قیمت فیلتر شنی خانگی - کاتالوگ فیلتر شنی - طراحی فیلتر شنی - قیمت فیلتر شنی گالوانیزه - قیمت فیلتر شنی فلزی - لیست قیمت فیلتر شنی را باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهد و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی فروشگاه ها و موسسات مختلف می باشد.
مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع فیلتر شنی فایبرگلاس - قیمت فیلتر شنی خانگی - کاتالوگ فیلتر شنی - طراحی فیلتر شنی - قیمت فیلتر شنی گالوانیزه - قیمت فیلتر شنی فلزی - لیست قیمت فیلتر شنی با بهترین کیفیت حال حاضر ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک ببیند بنابراین شما هموطنان عزیز می تواند با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع دلخواه از انواع فیلتر شنی را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.  

مشهد بخار انواع تجهیزات تاسیساتی صنعتی و ساختمانی را با تخفیف ارائه نموده و ارزانترین لیست قیمت فیلتر شنی فلزی و قیمت فیلتر شنی گالوانیزه و قیمت فیلتر شنی فایبرگلاس را به مشتریان خود تقدیم می نماید.

فیلتر شنی (Sand Filter) به مخزن‌هایی از جنس فولاد گالوانیزه، فایبرگلاس و استیل گفته می‌شود که به شکل‌های استوانه‌ای (و گاهی مربع) تحت فشار اتمسفریک ساخته می‌شوند. با تصفیه (فیلتراسیون) آب به صورت فیزیکی باعث حذف ذرات معلق موجود در آب نظیر گل، رنگ، ذرات معلق و ذرات حاصل از خوردگی می‌شوند.
فیلترهای شنی که با عبور آب از بستر شن و ماسه های دانه بندی شده، وظیفه جداسازی ذرات معلق (معمولا تا قطر 50 میکرون ) از آب در گردش را به عهده دارند، به عنوان پیش تصفیه باعث شفافیت و زلال شدن آب گردیده، ولی املاح و دیگر مواد شیمیایی موجود در آب را حذف و جذب نمی نمایند.
داخل مخزن فیلتر شنی با شن سیلیسی و یا آنتراسیت پر می‌گردد که معمولاً یک‌ لایه ذرات درشت روی نازل‌ها جهت جلوگیری از گرفتگی و سپس یک‌لایه ذرات ریز بر روی آنها ریخته می‌شود. در اثر عبور آب از خلل و فرج بین ذرات شن، ذرات معلق موجود در آب در میان شن ها گیر کرده و آب تقریباً عاری از ذرات معلق، در خروجی فیلتر شنی به دست می‌آید. البته جمع شدن ذرات معلق در خلل و فرج فیلتر شنی، باعث افزایش افت فشار جریان عبوری از فیلتر می‌گردد که اگر این افت فشار از حد معینی تجاوز نماید، باید شن های سیلیسی فیلتر شنی را شستشو داد.(بک واش)
نمونه فیلتر شنی رایج در منازل، همان فیلتر تصفیه آب یخچال ها و پیش فیلتر دستگاه‌های تصفیه آب خانگی است که به عنوان یک فیلتر شنی صرفا قادر به جذب ذرات درشت و ارائه آب زلال مصرفی می باشد.

 

 

فروش انواع فیلتر شنی تا30درصد تخفیف قیمت خرید

ساخت و طراحی فیلتر شنی اصولی دارد که با رعایت آن می توان بهترین و با کیفیت ترین انواع فیلتر شنی فلزی و فایبرگلاس را ساخت.

فرآیند فیلتراسیون به عنوان یکی از مهمترین و شناخته شده ترین روش ها در تصفیه و زلال سازی آب و پساب کاربرد دارد. اساس کار صافی ها، تصفیه فیزیکی آب با به دام انداختن ذرات معلق در لایه های بستر فیلتر می باشد. آبی که می بایست تصفیه شود، از قسمت فوقانی دستگاه وارد و پس از عبور از لایه های بستر صافی و انجام فرآیند زلال سازی، از قسمت زیرین فیلتر خارج می شود. مخازن فیلترهای تحت فشار از ورق فولادی به ضخامت مناسب ساخته شده و با پوشش های ضدخوردگی از نوع اپوکسی، رنگ آمیزی می شوند. برای آب ها و پساب های خورنده و در کاربردهای خاص بدنه صافی ها از جنس فایبرگلاس و یا استنلس استیل عرضه می گردد. هر فیلتر دارای شبکه لوله کشی به همراه اتصالات و شیر آلات برای آب ورودی، خروجی، شستشوی معکوس، تخلیه هوا، فشارسنج و دریچه های بازدید جهت دسترسی به داخل فیلتر می باشد.
جمع ذرات معلق در بستر صافی، عامل افزایش افت فشار آب طی عبور از صافی می باشد. هرگاه افت فشار بیش از حد معین شد، صافی از مسیر تصفیه خارج و شستشو می شود. برای شستشوی صافی جرِیان آب معکوس می گردد، تا ضمن منبسط شدن بستر آلودگی های صافی زدوده گردد. به طور معمول جنس بستر صافیهای تحت فشار  شن، آنتراسیت و یا خاک دیاتومه می باشد. عمق و اندازه صافی به گونه ای طراحی می شود که در هنگام شتسشو معکوس فضای کافی برای انبساط بستر وجود داشته باشد فیلترهای شنی قابلیت جداسازی مواد معلق تا قطر50 میکرون را دارا می باشد.
عمده ترین کاربرد فیلترشنی عبارت است از:
•  پیش تصفیه R.O
• گرفتن فلاگهای تصفیه شیمیایی
• استفاده در صاف سازی آب استخرهای شنا
• تصفیه آب، تصفیه فاضلاب و استخرهای پرورش ماهی
ویژگی های فیلتر شنی:
• بدنه صافی 5 بار فشار را به خوبی تحمل می کند.
• سه لایه رنگ اپوکسی در قسمت داخلی بدنه و سطح خارجی بدنه صافی با ضد زنگ و رنگ مناسب پوشیده می شود.
•  مجهز به دریچه های بازدید بالا و پایین
• مجهز به شیر هواگیری و فشار سنج
• قابل تجهیز به سیستم اتوماتیک شست و شوی معکوس

مشهد بخار علاوه بر ارائه ارزانترین قیمت فیلتر شنی خانگی انواع محصولات خود را با کیفیت عالی المنت ها و قطعات برتر طراحی و تولید می کند.

فیلتر شنی دستگاهیست که دارای بستری از شن و ماسه های دانه بندی شده می‌باشد و عبور آب از این بستر سبب جداسازی ذرات معلق موجود در آب مثل گل ، رنگ ، باکتری ها ، جلبک ها و ذرات حاصل از خوردگی می شود. این ذرات تا حدود 50 میکرون قطر دارند. فیلتر شنی خانگی قادر است ذرات کوچکتر از محدوده دید چشم شما را تشخیص دهد.
آب آکواریم شما با فیلترهای شنی  مدل تمیزتر از کارکرد سایر فیلترهای شنی می شود، با این حال این نوع فیلتر کاملاً تمیز باقی مانده و نیاز به نگهداری کمتری نسبت به کارتریج یا سایر فیلترهای شنی دارد. فقط کافی است هر چند وقت یک بار یک پس شویی با یک چرخش ساده آب برای شفاف سازی ذرات شن موجود در فیلتر انجام شود.
مخزن فیلتر شنی ایستاده با شن سیلیسی پر می‌شود که جهت جلوگیری از گرفتگی نازل‌ها ، یک لایه ذرات درشت روی آن ها ریخته می‌شود و سپس با لایه ای از ذرات ریز پر می گردد. با عبور آب از بین خلل و فرج ذرات شن ، ذرات معلق مثل گل و رنگ ، باکتری و جلبک ها در میان شن های فیلتر گیر کرده و در نهایت در خروجی فیلتر شنی، آبی عاری از مواد معلق بدست می آید. جهت جلوگیری از افت فشار بدلیل جمع شدن ذرات معلق در خلل و فرج شن های فیلتر، سالی یکبار می‌توان شن های فیلتر شنی را از طریق پس شویی، پاکسازی کرد.

 

فروش انواع فیلتر شنی تا30درصد تخفیف قیمت خرید

کاربرد این فیلترها
•    تصفیه آب حوض های پرورش ماهی
•    فیلتر فاضلاب های انسانی و صنعتی
•    تصفیه آب برگشتی برج های خنک کننده
•    حذف رنگ ها و مواد شیمیایی مثل فنل و مواد آروماتیک
•    تصفیه آب استخر ، آب های سطحی مثل رودخانه ها و چاه ها
•    فیلتر آب های صنعتی و آشامیدنی اعم از تصفیه خانه های شهری و صنعتی
•    در صورتی که فیلتر از نوع کربنی باشد جهت حذف کلر ، رنگ، طعم، بو و مواد آلی موجود در آب مورد استفاده قرار می گیرند.

در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام تجهیزات تاسیساتی از جمله انواع فیلتر شنی را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد