گروه نرم افزاری براتی

سئو سایت طراحی تخصصی سایت

گروه نرم افزاری براتی

سئو سایت طراحی تخصصی سایت

روش انتخاب فیلتر شنی مناسب برای مصارف گوناگون

شرکت صنعتی مشهد بخار یکی از قدیمی ترین و معتبرترین شرکتها در زمینه تولید انواع فیلتر شنی به شمار می رود و توانسته با تولیدات با کیفیت و کارامد خود اعتماد مشتریان را به خوبی جلب نماید.
طراحی فیلتر شنی امری تخصصی می باشد همچنین ساخت فیلتر شنی استخر یا انواع فیلتر شنی صنعتی نیز امری تخصصی است و قیمت فیلتر شنی فلزی یا گالوانیزه نیز به کیفیت طراحی و نحوه تولید فیلتر شنی بستگی دارد. اگر قصد انتخاب فیلتر شنی را دارید گروه صنعتی مشهد بخار می تواند بهترین و با کیفیت ترین نوع فیلتر شنی را با قیمتی فوق العاده ارزان تقدیم شما عزیزان می کند.
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر برای خرید فیلتر شنی با یکی از شماره های 05135411722 - 09155807005 - 09157607106 – 09371889859 تماس گرفته و از مشاوره فنی رایگان کارشناسان ما بهرمند شوید.

برای طراحی فیلتر شنی می بایست به نکات فنی و مهندسی مربوطه از جمله ابعاد فیلتر و نحوه قرار گیری رزین در داخل آن توجه شود تا محصولی با کیفیت و کارآمد تولید گردد.

جهت طراحی بهینه و مهندسی جهت فیلتراسیون آب استخر چند عامل مورد بررسی قرار می گیرد. اولین فاکتور مشخصات آب استخر می باشد که بهترین گزینه برای آن آزمایش آب می باشد. مورد بعدی و مهم در طراحی ، حجم کلی آب استخر است. زیرا صافی شنی بر اساس دبی آب در واحد زمان طراحی می گردد.
برای مثال فیلتر 5 متر مکعب در ساعت. سرعت جریان فاکتور اساسی دیگر در طراحی سند فیلتر تند محسوب می شود. سرعت جریان یا به عبارت بهتر سرعت خطی آب استخر عامل مهم در کیفیت آب خروجی فیلتراسیون ما می باشد. برای استخرها به طور عمومی سرعت خطی آب مقدار 20 متر در ساعت در نظر گرفته می شود. مگر در کارهایی که کاربری خاصی مد نظر باشد . که در این حالت از آیین نامه ها و دستورالعمل های معتبر بین المللی و داخلی همچون BS و ASME و … برای طراحی فیلتر شنی استفاده می شود.
اما معنای این سرعت جریان چیست؟ در یک استخر بصورت کلی می توان گفت فیلتر طراحی شده بایستی کل حجم آب استخر را در بازه زمانی 8 الی 10 ساعته یک بار بطور کامل از خود عبور دهد. برای مثال برای یک استخر با حجم آب 80 متر مکعب ، یک سند فیلتر با ظرفیت گذر 8 متر مکعب در ساعت مناسب می باشد. این فیلتر می تواند کل آب استخر را در مدت زمان 10 ساعته فیلتر کند.

برای انتخاب فیلتر شنی استخر یا کارخانه خود می توانید از جدول زیر استفاده کنید و بنا به مشخصات پمپ خود فیلتر مناسب را انتخاب نمایید.

یک ایده خوب این است که همواره فیلتر را کمی بزرگتر از سایز مورد نیاز انتخاب کنید. فیلتر بزرگتر، سطح فیلتراسیون بالاتری در اختیار شما قرار می دهد و دوره شستشو و بکواش آن طولانی تر خواهد بود.
به عبارت ساده تر، هر یک فوت مربع از سطح فیلتراسیون فیلتر برای 10.000 گالن از حجم استخر کفایت می کند. همچنین می توانید از جدول زیر نیز استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد