گروه نرم افزاری براتی

سئو سایت طراحی تخصصی سایت

گروه نرم افزاری براتی

سئو سایت طراحی تخصصی سایت

فروش انواع دیگ آب گرم تا30درصد تخفیف قیمت خرید

مجموعه عظیم مشهد بخار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع دیگ آب گرم را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های ساخت تجهیزات تاسیساتی تا 30% تخفیف ویژه و در اختیار خریداران قرار می دهد فروش استثنایی انواع دیگ آبگرم مستقیم - دیگ آب گرم مصرفی - دیگ فولادی آب بند - اجزای دیگ آب - رم - دیگ آب گرم چیست؟ - دیگ آب گرم موتورخانه - لیست قیمت دیگ فولادی آب گرم - مشخصات فنی دیگ آبگرم فولادی تخصص مجموعه بزرگ مشهد بخار می باشد.


 مجموعه عظیم مشهد بخار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع دیگ آب گرم را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های ساخت تجهیزات تاسیساتی تا 30% تخفیف ویژه و در اختیار خریداران قرار می دهد فروش استثنایی انواع دیگ آبگرم مستقیم - دیگ آب گرم مصرفی - دیگ فولادی آب بند - اجزای دیگ آب  - رم - دیگ آب گرم چیست؟ - دیگ آب گرم موتورخانه - لیست قیمت دیگ فولادی آب گرم - مشخصات فنی دیگ آبگرم فولادی تخصص مجموعه بزرگ مشهد بخار می باشد.
مشهد بخار هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در ساخت تجهیزات تاسیساتی و به طور خاص متنوع ترین دیگ آبگرم مستقیم - دیگ آب گرم مصرفی - دیگ فولادی آب بند - اجزای دیگ آب  - رم - دیگ آب گرم چیست؟ - دیگ آب گرم موتورخانه - لیست قیمت دیگ فولادی آب گرم - مشخصات فنی دیگ آبگرم فولادی را باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهد و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی فروشگاه ها و موسسات مختلف می باشد.
مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع دیگ آبگرم مستقیم - دیگ آب گرم مصرفی - دیگ فولادی آب بند - اجزای دیگ آب  - رم - دیگ آب گرم چیست؟ - دیگ آب گرم موتورخانه - لیست قیمت دیگ فولادی آب گرم - مشخصات فنی دیگ آبگرم فولادی با بهترین کیفیت حال حاضر ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک ببیند بنابراین شما هموطنان عزیز می تواند با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع دلخواه از انواع دیگ آب گرم را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.  

دیگ های آبگرم مستقیم گروه صنعتی مشهد بخار با آخرین استانداردها و مطابق با برترین تکنولوژی روز دنیا تولید می گردد.

دیگ های آبگرم مستقیم گروه صنعتی مشهد بخار طرحی جدید برای دستیابی به آبگرم فراوان و بهداشتی بدون داشتن دیگ فولادی و یا چدنی، منبع کویلی و یا مبدل حرارتی می باشد. در این دیگ از یک ژنراتور در داخل مخزنی به ظرفیت مورد نیاز که مشعل مستقیماً روی آن نصب می گردد استفاده شده است.
– یکی از مزایای دیگ های آبگرم مستقیم مشهد بخار صرفه جویی در مصرف سوخت بوده بطوریکه در این روش به دلیل تبادل حرارت مستقیم و همچنین بالابودن سطح انتقال حرارت، مصرف سوخت بیش از ۵۰ درصد نسبت به روش های رایج یعنی استفاده از دیگ های شوفاژ و منابع کویلی کاهش می یابد.
– سطح داخلی مخزن پس از سند بلاست از سه لایه رنگ اپوکسی مقاوم در برابر حرارت پوشیده می شود که نهایتاً باعث عدم زنگ زدگی، عمر طولانی و تهیه آبگرم بهداشتی برای مصرف خواهد شد. پس از اتمام ساخت، بیرون مخزن فریم بندی و با لایه ای از پشم سنگ به ضخامت ۵۰ میلی متر پوشانده می شود و سرانجام روکش آن با رنگ روغنی تزیین و یا به درخواست مشتری با ورق استنلس استیل تکمیل می گردد.
– معمولاً در سیستم های حرارتی که با آب در تماس هستند پس از مدتی لایه ای از رسوب روی سطوح حرارتی را می پوشاند که این خود باعث کاهش تبادل حرارت و اتلاف انرژی حرارتی می گردد که برای رفع این مشکل نیاز به اسید شویی سیستم خواهد بود. اما در این دیگ ها با توجه به اینکه گاز های حاصل از احتراق مشعل درون لوله های ژنراتور عبور می کند و آب فقط روی لوله ها، درون مخازن قرار دارد نیازی به اسید جهت رسوب زدایی نیست فقط کافیست ، اپراتور از طریق دریچه منهول تعبیه شده در دیگ داخل آن شده و با زدن چند ضربه رسوبات را جدا و از دیگ خارج نماید.
– به دلیل مجزا بودن سیستم تهیه آبگرم از گرمایش ساختمان ، دستگاه ها و تجهیزات گرمایشی فقط در فصل سرما مورد استفاده قرار می گیرند. لذا باعث افزایش طول عمر و کاهش استهلاک دستگاه های حرارتی خواهد شد.
– دیگ های آبگرم مستقیم انصار قابل استفاده و مقرون به صرفه برای تمامی جاهایی که نیاز به آبگرم فراوان و بهداشتی دارند نظیر پادگان های آموزشی، خوابگاههای دانشجویی، کارخانجات، آشپز خانه های صنعتی، بیمارستانها، استخرهای شنا و مجتمع های مسکونی بالای ده واحد می باشد.
– این دیگ ها با توجه به حجم آبگرم مورد نیاز از ظرفیت ۱۲۵۰ لیتر تا ۱۰ هزار لیتر در ساعت با مشعل های گازی و گازوئیلی تولید می شوند.

دیگ فولادی آبگرم مصرفی جهت تهیه آبگرم مصرفی در ساختمان های بزرگ که دارای سیستم حرارت مرکزی نمی باشند مورد استفاده قرار می گیرند و کاملا از سیستم شوفاژ مستقل می باشند.

ویژگی های طراحی دیگ فولادی آبگرم مصرفی
•    طراحی و تولید این دیگ آبگرم جهت کارکرد در تحت فشار می باشد. و از داخل دیگ آبگرم نیز برای جلوگیری از زنگ زدگی و ملاحظات بهداشتی، با رنگ های مقاوم اپوکسی پوشش داده می شوند.
•     درتولید این نوع دیگ آبگرم، بنا به سفارش مشتری قابل طراحی و تولید با ورق های گالوانیزه و یا استینلس استیل نیز می باشد ولیکن با توجه به افزایش هزینه تولید، فقط به صورت سفارشی تولید می گردد.
•    طرح ظاهری این دیگ آبگرم کاملا مشابه دیگ فولادی آبگرم معمولی می باشد و طراحی و تولید این نوع دیگ آبگرم مصرفی از ظرفیت های پایین تا ظرفیت های حرارتی بالا امکان پذیر می باشد.

 

دیگ فولادی آب بند از تولیدات با کیفیت گروه صنعتی مشهد بخار می باشد.

این گروه صنعتی واقع در مشهد از سالها قبل ساخت دیگ های آبگرم و دیگ بخار را آغاز کرده و با بازرسی کارشناسان موسسه استاندارد در تمام مراحل تولید تجهیزات علامت استاندارد بروی کلیه دیگ بخار و آبگرم ثبت می گردد.
دیگ فولادی آب بند یکی از محصولات این شرکت بوده و تجهیزات دیگری مانند مشعل گازی، مشعل گازوئیلی، منابع کوئلی، منبع دوجداره و رادیاتور فولادی از دیگر تولیدات این شرکت میباشد
دیگ فولادی آب بند از معتبرترین برندهای دیگ فولادی استاندارد در ایران می باشد. این دیگ در ظرفیت های مختلف با فشار های متفاوت کاری و برحسب سفارش تولید می شود.
 

جهت خرید دیگ آب گرم فولادی اطلاع از اجزای اصلی دیگ آبگرم فولادی حایز اهمیت است.

استاندارد های بین‌المللی ساخت مخزن‌های تحت‌فشار و گرما باید در ساخت دیگ آب گرم فولادی رعایت گردد. این استاندارد ها بیانگر الزام استفاده از فولاد آلیاژی مخصوص جهت تولید مخزن‌های تحت‌فشار و حرارت است. ازجمله دیگ آبگرم فولادی ، دیگ آب داغ و…
همچنین طبق این استاندارد ها باید لوله‌های مخزن‌های تحت‌فشار و گرما از جنس لوله‌های آتشخوار بی‌درز باشد.
و همچنین باید دیگ‌های آب گرم فولادی مطابق با نقشه و دستورالعمل طراحی و ساخت دیگ آب گرم یا داغ توسط برندهای تائید شده بین‌المللی باشد.
اجزای اصلی دیگ آبگرم فولادی عبارت‌اند از:
•    بدنه دیگ آبگرم
•    لوله‌های دیگ و اتصالات آن
•    کوره دیگ
•    لوله‌های رفت‌وبرگشت آب
•    لوله انبساط
•    شیر اطمینان دیگ و شیر تخلیه
در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم تمام انواع تجهیزات تاسیساتی از جمله انواع دیگ آب گرم را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد